Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Elektroniczne, cyfrowe wydawnictwa i publikacje - ePrasa, eBooki, AudoBooki - mp3, mp4, PDF, Zinio - pobierz, ściągnij pliki, również wydania darmowe ( free ), czytaj off-line i on-line - oszczędzaj nawet 70% - Zaprasza NEXTO - adacom.nextore.pl

ePrasa, eBooks, AudioBooks, mp3
Bezpieczne zakupy w sieci

główne menu

robert zych

  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook

    Data dostępności: 05.10.2017

    Data publikacji: 05.10.2017

    " Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu - audiobook

    Data dostępności: 09.05.2017

    Data publikacji: 08.05.2017

    " Dynamicznie do celu Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań - audiobook

    Data dostępności: 03.06.2016

    Data publikacji: 03.06.2016

    " Z menedżera w coacha Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefów, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest zatem jedynie motywowanie podopiecznych do podjęcia tej zmiany...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,89 49,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 21.02.2016

    Data publikacji: 08.02.2016

    Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,00 35,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - audiobook

    Data dostępności: 07.10.2015

    Data publikacji: 30.09.2015

    " Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,99 49,49 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Super Express
  3. 3.Sport
  4. 4.Dziennik Gazeta Prawna
  5. 5.Gazeta Podatkowa
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Życie na gorąco
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Polityka
  10. 10.Viva

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.NIE
  10. 10.Polityka